Цифрлық экономиканы дамытудағы білім беру мәселелері
https://doi.org/10.46914/1562-2959-2021-1-3-264-271
Аңдатпа
Бұл зерттеудің мақсаты – білім беру саласындағы негізгі проблемаларды ашу және цифрландыру мүмкіндіктерін анықтау. Бүгінгі күнгі әлемдегі экономикалық даму кезеңі цифрлық экономика деп аталады. Негізінен, цифрландыру адам өмірінің барша салаларына өз әсерін тигізіп жатыр. Бұл мақалада қазіргі уақыттағы білім беру саласының цифрландыру үрдісіне бағытталуы зерттеледі. Зерттеудің өзектілігі постиндустриалды кезеңнің негіздері мен құндылықтарына бағытталған қазіргі қоғам өміріндегі білімнің ерекше маңыздылығымен анықталады. Білім беру жүйесінің жетістігі адам әлеуетінің деңгейіне, адамдардың табиғи және әлеуметтік мәселелерді шешуге дайындығына үлкен әсер етеді. Мемлекеттік білім беруді жақсарту барысында жыл сайын инновациялық технологиялық процестер маңызды рөл атқарады, оларды енгізу білім беруді жаңғырту мен дамытуға ықпал етеді, сонымен қатар болашақ мамандарды даярлау сапасын арттырады және білім беруді ғылыммен жақындастырады. Сонымен бірге, мұндай технологиялық процестер білім беру қызметіне қатысты қолданыстағы тәсілдерді қайта қарауға, сондай-ақ олардың қоғамға және жеке қоғамдық топтарға әсерін талдауға арналған. Осыған байланысты білім беруді цифрландыру міндеттерін және оның әлеуметтік нәтижелерін зерделеу – академиялық зерттеулердің өте маңызды бағыты болып табылады.
Авторлар туралы
А. О. ОңдашҚазақстан
PhD, доцент м.а.
Алматы қ.
Ж. М. Накипова
Қазақстан
магистрант
Алматы қ.
Әдебиет тізімі
1. Чинаева Т.И. Влияние цифровизации на процессы трансформации системы высшего образования // Статистика и экономика. – 2020. – № 4. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/vliyanie-tsifrovizatsiina-protsessy-transformatsii-sistemy-vysshego-obrazovaniya (дата обращения: 06.04.2021)
2. Строков А.А. Цифровизация образования: проблемы и перспективы // Вестник Мининского университета. – 2020. – № 2(31). URL: https://cyberleninka.ru/article/n/tsifrovizatsiya-obrazovaniya-problemy-i-perspektivy (дата обращения: 06.04.2021)
3. Абдикеев Н.М. Технологии когнитивного менеджмента в цифровой экономике // Мир новой экономики. – 2017. – № 3. – С. 24–28. URL: https://wne.fa.ru/jour/article/view/133/134.
4. Борисова Е.С., Комаров А.В. Современный рынок труда в условиях становления и развития цифровой экономики // Наука. Общество. Оборона. – 2019. – № 3(20). URL: https://www.noo-journal.ru/nauka-obshestvo- oborona/2019-3-20/article-0197-1/
5. Куприяновский В.П., Сухомлин В.А., Добрынин А.П., Райков А.Н., Шкуров Ф.В., Дрожжинов В.И., Федорова Н.О., Намиот Д.Е. Навыки в цифровой экономике и вызовы системы образования // International Journal of Open Information Technologies. – 2017. – № 1. – С. 19–25. URL: https://cyberleninka.ru/article/n/navyki-v-tsifrovoy-ekonomike-i-vyzovy-sistemy-obrazovaniya.
6. «Цифрлық Қазақстан» мемлекеттік бағдарламасы. URL: https://digitalkz.kz/kz/o-programme/
7. Profit.kz. IT-специалистов без ученой степени будут привлекать для преподавания в вузах. – 2020. URL: https://profit.kz/news/58466/IT-specialistov-bez-uchenoj-stepeni-budut-privlekat-dlya-prepodavaniya-vvuzah/
Рецензия
Дәйектеу үшін:
Оңдаш А.О., Накипова Ж.М. Цифрлық экономиканы дамытудағы білім беру мәселелері. «Тұран» университетінің хабаршысы. 2021;(3):264-271. https://doi.org/10.46914/1562-2959-2021-1-3-264-271
For citation:
Ongash A.O., Nakitova Zh.M. Problems of education in the development of the digital economy. Bulletin of "Turan" University. 2021;(3):264-271. (In Kazakh) https://doi.org/10.46914/1562-2959-2021-1-3-264-271