Орта білім беру мекемелерін инновациялық басқару
https://doi.org/10.46914/1562-2959-2022-1-2-341-346
Аңдатпа
Бүгінгі таңда білім беру түбегейлі қайта құру үдерісінде. Білім беру үдерісіне барлық қатысушылардың өзара әрекеттесу жүйесі өзгеруде және бұл мұғалімдерден, ең алдымен, көшбасшылардан барлық жаңалықтар мен қайта құруларды түсінуді талап етеді. Нәтижесінде білім беру мекемесін басқару жүйесінің тиімділігі, жаңашылдығы және бәсекеге қабілеттілігі тұрғысынан жаңа көзқарас қалыптасуда. Бұл мақалада орта білім беру мекемелерін басқарудағы инновациялық көзқарас қарастырылған. Осы мәселе бойынша отандық және шетелдік ғалымдардың зерттеулері зерттеліп, оқу орындарында зерттеулер жүргізіліп, мақала авторларының тәжірибелік тәжірибесі пайдаланылды. Инновациялық педагогикалық менеджмент педагогикалық жүйелерді басқарудың принциптері, әдістері, ұйымдастырушылық формалары мен технологиялық әдістерінің жиынтығы ретінде сипатталады, олардың жұмыс істеуі мен дамуының тиімділігін арттыруға бағытталған және тік басқару жүйесінен (субъект-объект) оқушының да, мұғалімнің де шығармашылық дамуын қамтамасыз ететін ұйымдастырушылық және басқарушылық ынтымақтастықтың көлденең жүйесіне (субъект-субъект) өтуге мүм кіндік береді. Инновациялық процестерді басқару көп нұсқалы, стандарттар мен комбинациялардың өзіндік ерекшелігін, нақты жағдайға негізделген әрекет әдістерінің икемділігі мен бірегейлігін қамтиды. Инно вациялық басқаруда дайын рецепттер жоқ және бола алмайды. Бірақ ол белгілі бір мәселелерді шешудің әдістерін, әдістерін, тәсілдерін біле отырып, ұйымды дамытуда айтарлықтай жетістікке қалай жетуге болатындығын үйретеді.
Авторлар туралы
Б. Ш. ОмаровҚазақстан
докторант
Нұр-Сұлтан қ.
Д. М. Турсуналиева
Қырғызстан
э.ғ.к., қауымдастырылған профессор
Бішкек қ.
Г. С. Укубасова
Қазақстан
PhD, қауымдастырылған профессор
Нұр-Сұлтан қ.
Э. М. Ералина
Қазақстан
PhD
Алматы қ.
Әдебиет тізімі
1. Государственная программа развития образования и науки Республики Казахстан на 2020– 2025 годы. Утв. Постановлением Правительства Республики Казахстан от 27 декабря 2019 года № 988 (с изм. и доп. от 12 октября 2021 г. № 726). URL: https://adilet.zan.kz/rus/docs/P1900000988 (дата обращения: 05.03.2022)
2. Абрамешин А.Е. Инновационный менеджмент. – М., 2001. – 219 с.
3. Ангеловский К.Л. Учителя и инновации. – М., 2006. – 217 с.
4. Гильманов С.А. Экспертная оценка хода инновационных процессов в образовательных учреждениях. – Казань: Изд-во Казан.ун-та, 2001. – 45 с.
5. Гильманов С.А. Оценка хода инновационных процессов в учебных заведениях // Проблемы образования на современном этапе: материалы региональной конференции. – Соликамск, 1995. – С. 36–38.
6. Загвязинский В.И. Инновационные процессы в образовании. – Тюмень, 2002. – 261 с.
7. Инновация в образовании: сборник материалов в помощь администрации мэрии г. Калининграда. – Калининград, 2006. – 46 с.
Рецензия
Дәйектеу үшін:
Омаров Б.Ш., Турсуналиева Д.М., Укубасова Г.С., Ералина Э.М. Орта білім беру мекемелерін инновациялық басқару. «Тұран» университетінің хабаршысы. 2022;(2):341-346. https://doi.org/10.46914/1562-2959-2022-1-2-341-346
For citation:
Omarov B.Sh., Tursunalieva D.M., Ukubasova G.S., Yeralina E.M. Innovative management of secondary educational institutions. Bulletin of "Turan" University. 2022;(2):341-346. https://doi.org/10.46914/1562-2959-2022-1-2-341-346