Preview

«Тұран» университетінің хабаршысы

Кеңейтілген іздеу
Толық экранды режим

Дәйектеу үшін:


Нурмагамбетова А.М., Sala D., Кусмолдаева Ж.Н., Tлеубаева А.Т. Қазақстан Республикасының жеңіл өнеркәсіп өнімінің ішкі құнын арттырудағы салалық маркетингтік модельдің рөлi. «Тұран» университетінің хабаршысы. 2023;(4):428-440. https://doi.org/10.46914/1562-2959-2023-1-4-428-440

For citation:


Nurmagambetova A.M., Sala D., Kusmoldaeva Z.N., Tleubayeva A.T. The role of the industry marketing model in increasing the internal cost of light industry products of the Republic of Kazakhstan. Bulletin of "Turan" University. 2023;(4):428-440. https://doi.org/10.46914/1562-2959-2023-1-4-428-440

Қараулар PDF (Eng): 140


ISSN 1562-2959 (Print)
ISSN 2959-1236 (Online)