Preview

«Тұран» университетінің хабаршысы

Кеңейтілген іздеу
Толық экранды режим

Дәйектеу үшін:


Рахимбекова Ж.С., Разакова Д.И., Климова Т.Б. Постковидтік кезеңдегі тұтынушылардың қанағаттану деңгейіне қонақ үй қызметтері сапасының әсерін зерттеу. «Тұран» университетінің хабаршысы. 2024;(1):213-226. https://doi.org/10.46914/1562-2959-2024-1-1-213-226

For citation:


Rakhimbekova Zh.S., Razakova D.I., Klimova T.B. The research of the influence of hotel service quality on the customer satisfaction level in the post-COVID period. Bulletin of "Turan" University. 2024;(1):213-226. (In Russ.) https://doi.org/10.46914/1562-2959-2024-1-1-213-226

Қараулар: 194


ISSN 1562-2959 (Print)
ISSN 2959-1236 (Online)