Компанияның имиджін қалыптастыруда тұлға брендінің тиімділігі
https://doi.org/10.46914/1562-2959-2024-1-3-207-220
Аңдатпа
Соңғы жылдары жеке брендинг тақырыбы және оның корпоративтік имиджге әсері ерекше өзекті болып табылады. Зерттеу жеке бренд пен компания брендін қабылдау арасындағы байланысты зерттеуге бағытталған. Жұмыстың негізгі мақсаты – жеке брендтің сенім деңгейі, тиімділігі және шығармашылық еркіндігі корпоративтік имиджге қалай әсер ететінін талдау. Зерттеу үш негізгі гипотезаға негізделген: жеке бренд тұлғасына деген сенім деңгейі неғұрлым жоғары болса, соғұрлым компания брендін қабылдау жоғары болады; жеке брендтің тиімділігі неғұрлым жоғары болса, компания брендін қабылдау соғұрлым жоғары болады; жеке брендте адамның шығармашылық еркіндігі неғұрлым көп болса, компанияның бренд имиджі соғұрлым жоғары болады. Талдау сауалнама барысында алынған сандық деректер негізінде Smart Pls бағдарламасында жүргізілді. Жұмыстың ғылыми маңыздылығы – жеке брендинг арқылы корпоративтік имиджді қалыптастыру механизмдері туралы білімді кеңейтуде. Зерттеудің практикалық маңыздылығы компанияларға олардың корпоративтік имиджін жақсарту үшін жеке брендингті тиімді пайдалану бойынша ұсыныстар әзірлеуде көрсетілген. Алынған нәтижелер жеке брендке сенім, оның тиімділігі және шығармашылық еркіндік компания брендін қабылдауға оң әсер ететінін көрсететін гипотезаларды растайды. Бұл зерттеудің маркетинг саласына қосқан үлесі – корпоративтік имиджді және нарықтағы бәсекеге қабілеттілікті арттырудың стратегиялық құралы ретінде тұлғалық брендингті пайдалану туралы жаңа түсініктерді беру. Нәтижелердің практикалық мәні – компанияларға олардың жалпы имиджін жақсартуға және тұтынушылардың адалдығын арттыруға көмектесетін тиімдірек тұлғалық брендинг стратегияларын әзірлеуге мүмкіндік береді.
Авторлар туралы
А. В. МалдыноваҚазақстан
PhD, доцент.
Алматы қ.
М. Т. Давлетова
Қазақстан
Э.ғ.к., ЖАК доценті, зерттеуші профессор.
Алматы қ.
Г. Т. Демеуова
Қазақстан
Э.ғ.д., ЖАК доценті, қауымдастырылған профессор.
Алматы қ.
Әдебиет тізімі
1. Issakhov A. The role of personal branding in corporate image development in Kazakhstan // Journal of Marketing Research. 2020. No. 15(4). P. 234–245.
2. Abdrakhmanova B. The relationship between personal branding and corporate reputation in the Kazakhstan market // Business and Management Studies. 2022. No. 10(2). P. 123–136.
3. Tulegenova R. Digital personal branding: Opportunities and challenges // International Journal of Digital Marketing. 2021. No. 8(3). P. 189–203.
4. Rampersad H.K. Authentic personal branding: A new blueprint for building and aligning a powerful leadership brand // Information Age Publishing. 2019. No. 3. P. 34–45.
5. Khedher M. A brand for everyone: Guidelines for personal brand managing // Journal of Global Marketing. 2021. No. 28(3). P. 176–187.
6. Довжик Г.В., Довжик В.Н., Мусатова С.А. Теоретико-методологические аспекты формирования персонального бренда в цифровой среде // Цифровая социология. – 2021. – № 2. – С. 67–86.
7. Keller K. Conceptualizing, measuring, and managing customer-based brand equity // Journal of Marketing. 2018. No. 57(1). P. 1–22.
8. Schmidt J., Holtbrügge D. Managing personal brand equity: The role of strategic brand management // Journal of Brand Management. 2018. No. 16(1). P. 52–59.
9. Gorbatov S., Khapova S., Lysova E. Personal branding in the digital age: Strategies, implications, and future research // Frontiers in Psychology. 2019. No. 9. P. 22–38.
10. Аакер Д. Аакер о брендинге. 20 принципов достижения успеха. – М.: ЭКСМО, 2016. – 213 с.
11. Serikbay A. The impact of personal branding on corporate success in Kazakhstan // Central Asian Journal of Business. 2022. No. 12(1). P. 77–89.
12. Brown R. Reputation management. Business Information Review // Sage journals. 2020. No. 27(1). P. 56–64.
13. Moldabayev S. Strategies for developing personal and corporate brands in Kazakhstan // Marketing Strategies Journal. 2020. No. 5(2). P. 150–162.
14. Yermakhanov K. Effective methods of personal branding and their impact on corporate image // Marketing and Branding Research. 2020. No. 9(3). P. 215–229.
15. Zhanabayev N. The influence of celebrity personal branding on corporate image in Kazakhstan // Journal of Brand Management. 2021. No. 14(4). P. 290–302.
16. Harris L., Rae A. Building a personal brand through social networking // Journal of Business Strategy. 2021. No. 32(5). P. 14–21.
17. Labrecque L.I., Markos E., Milne G.R. Online personal branding: Processes, challenges, and implications // Journal of Interactive Marketing. 2021. No. 25(1). P. 37–50.
18. Лукин И.С. Организация маркетинговых исследований // Территория науки. – 2014. – № 4. – С. 214–226.
19. Sarttarova L.T., Gilisbaeva R.O., Hayes S.G.. Marketing research of consumers of the Republic of Kazakhstan of different price segments. 2019. No. 8. P. 207–217.
20. Березин И.С. Маркетинговые исследования. Инструкция по применению. – М.: Юрайт, 2012. – 301 с.
21. Shepherd I. From cattle and coke to Charlie: Meeting the challenge of self marketing and personal branding // Journal of Marketing Management. 2021. No. 21(5). P. 589–606.
22. Шинкарёва О.В. Роль личного бренда в профессиональной деятельности эксперта // Вестник науки. – 2023. – № 5(62). – С.124–135.
23. Дмитриева Л.М. Бренд в современной культуре: монография. – Москва: Магистр: ИНФРА-М, 2021. – 200 с.
24. Bartlett J.E., Kotrlik J.W., Higgins C.C. Organizational Research: Determining Appropriate Sample Size in Survey Research // Information Technology, Learning, and Performance Journal. 2001. Vol. 19 (1). Р 43–50.
25. Cronbach L.J. My current thoughts on coefficient alpha and successor procedures // Educational and Psychological Measurement. 2004. No. 64. P. 391–418.
Рецензия
Дәйектеу үшін:
Малдынова А.В., Давлетова М.Т., Демеуова Г.Т. Компанияның имиджін қалыптастыруда тұлға брендінің тиімділігі. «Тұран» университетінің хабаршысы. 2024;(3):207-220. https://doi.org/10.46914/1562-2959-2024-1-3-207-220
For citation:
Maldynova A.V., Davletova M.T., Demeuova G.T. The effectiveness of personal branding in forming a company image. Bulletin of "Turan" University. 2024;(3):207-220. https://doi.org/10.46914/1562-2959-2024-1-3-207-220