Preview

«Тұран» университетінің хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

Заманауи жағдайдағы стратегиялық басқарудың аспектілері

Толық мәтін:

Аңдатпа

Мақалада қазіргі кездегі стратегиялық менеджментті дамытудың заманауи тұжырымдамалық бағыттары қарастырылған, олар ұйымдық-стратегиялық көзқарастармен, ұйымдарды стратегиялық жоспарлаудың әдістемелік құралдарымен жетілдірумен сипатталады. Стратегиялық менеджменттің мақсаты проблемаларды шешу және ішкі резервтер арқылы ұйымның экономикалық тұрақтылығын қамтамасыз ету жолдарын табу болып табылады. Стратегиялық басқарудың мақсаттары, міндеттері, кезеңдері ашып көрсетіледі. Кәсіпорынды стратегиялық басқару құралдарының болуы ұйымды пайда алуды және тиімді жұмыс істеуді қамтамасыз етуі тиіс, осыған байланысты кәсіпорынды осындай басқарудың мәнін түсіну және пайда болған проблемаларды уақтылы диагностикалауға және оларды шешу бағыттарын әзірлеуге көмектесетін әзірленген құралдарды білу қажет. Стратегиялық басқару - бұл ұйымның негізі ретінде адами әлеуетке сүйенетін, өндірістік қызметті тұтынушылардың сұраныстарына бағыттайтын, айналаның тарапынан шақыруға жауап беретін және бәсекелестік артықшылықтарға қол жеткізуге мүмкіндік беретін ұйымда икемді әрекет ететін және уақтылы өзгерістер жүргізетін басқару, бұл жиынтығында ұйымға ұзақ мерзімді перспективада өмір сүруге мүмкіндік береді. Стратегиялық менеджменттің мақсаттары, міндеттері, кезеңдері айқындалды, стратегиялық менеджмент қағидаттарын бағыттың біртұтастығы, ғылыми негізділік, дамудың басым бағыттары, пайдалылық пен тиімділік, жеке мүдделерді орталықтандыру мен орталықсыздандыру, персоналды ынталандыру, корпоративті рух арасындағы оңтайлы пропорцияларға бағыну деп атайды.

Авторлар туралы

Э. М. Ералина
«Тұран» университеті
Қазақстан


А. Н. Дауренбекова
«Тұран» университеті
Қазақстан


А. Т. Бекназарова
«Тұран» университеті
Қазақстан


Әдебиет тізімі

1. Зайцев Л.Г., Соколова М.И. Стратегический менеджмент: учебник. - М.: Экономистъ, 2007. - 416 с.

2. Шифрин М.Б. Стратегический менеджмент. - СПб.: Питер, 2008. - 240 с.

3. Томпсон А.А., Стрикленд А.Дж. Стратегический менеджмент. Искусство разработки и реализации стратегии: учебник для вузов: пер. с англ. / под ред. Л.Г. Зайцева, М.И. Соколовой. - М.: Банки и биржы, ЮНИТИ, 1998. - 576 с.

4. Дойль П. и Штерн Ф. Маркетинг, менеджмент и стратегии (серия «Классический зарубежный учебник»). - 4-е изд.: пер. с англ. - СПб.: Питер, 2007. - 544 с.

5. Пирс II Дж., Робинсон Р. Стратегический менеджмент. - 12-е изд. - СПб.: Питер, 2013 - 560 с.

6. Баринов В.А. Экономика фирмы: стратегическое планирование: учеб. пособие. - М.: КНОРУС, 2005. - 240 с.

7. Гурков И.Б. Стратегия и структура корпорации (серия «Управление корпорацией»): учеб. пособие. - М.: Дело, 2006. - 320 с.

8. Зуб А.Т. Стратегический менеджмент: учебник. - 2-е изд., перераб. и доп. - М.: ТК Велби, Изд-во «Проспект», 2007. - 432 с.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Ералина Э.М., Дауренбекова А.Н., Бекназарова А.Т. Заманауи жағдайдағы стратегиялық басқарудың аспектілері. «Тұран» университетінің хабаршысы. 2020;(2):36-40.

For citation:


Yeralina E.M., Daurenbekova A.N., Beknazarova A.T. Aspects of strategic management in modern conditions. Bulletin of "Turan" University. 2020;(2):36-40. (In Russ.)

Қараулар: 442


ISSN 1562-2959 (Print)
ISSN 2959-1236 (Online)