Preview

«Тұран» университетінің хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

Шығыс Қазақстан облысы сүт нарығының маркетингтік әлеуетін зерттеудің негізгі аспектілері

Толық мәтін:

Аңдатпа

Сүт нарығындағы ахуал жаһанданудың ұдайы өсіп келе жатқан қысымымен, бәсекелестіктің артуымен, тауар ұсынысының әртүрлілігі мен кең ассортиментін енгізумен, бұқаралық ақпарат құралдары әсерінің күшейтумен, жаңа технологиялардың қарқынды дамуымен немесе ақпарат пен білімнің еркін алмасуын қолдайтын жаңа технологиялардың қарқынды дамуымен сипатталады. Еліміздегі сүт өнімдерін тұтыну Еуропалық Одаққа мүше елдерімен және жалпы әлеммен салыстырғанда өте төмен, ал мұндай жағдай осы саладағы бизнеске теріс әсер етеді. Сондықтан, сүт өнімдерін тұтынуды қолдау мақсатында сүт өнімдерін сатып алу кезінде тұтынушыларды ынталандыратын және тұтынуға әсер ететін факторларды, сондай-ақ тұтынушылардың оларды сатып алуына кедергі келтіретін факторларын зерттеу, олармен күресу және мүмкін болса оларды жою маңызды. Бұл мақаланың мақсаты - сүтті тұтыну мен сатып алуға жекелеген психологиялық және жеке тұлғалық факторлардың әсерін талдау. Маркетингтік стратегияны әзірлеуде, анықталған және тексерілген олардың өзара байланысын маркетинг менеджерлері сегменттеу критерийі ретінде іс жүзінде қолдануға болады. Сауалнама Шығыс Қазақстан облысының аумағында құрылымдалған сауалнаманы қолдану арқылы жүргізілді. Деректерді жинау тікелей сауалнама, Survio-онлайн сауалнамасы, бейресми талқылау және сақталған жазбаларды қолдану әдістерімен жүргізілді.

Автор туралы

А. Ж. Байгужинова
Narxoz University
Қазақстан


Әдебиет тізімі

1. Sanalieva L.K., Kengzhegalieva G.B., Idelbayeva A.S., Niyazbekova Sh.U. Investigation of modern economic mechanisms for construction of the intellectual potential of the country as a moving factor of innovative economic development // The bulletin the National Academy of sciences of the Republic of Kazakhstan. 2018. No. 5. P. 144-148.

2. Alwis A., Edirisinghe J., Athauda A. 2009. Analysis of Factors Affecting Fresh Milk Consumption Among the Mid-Country Consumers. Tropical Agricultural Research and Extension. No. 12(2). P. 103-109.

3. Internet source: Deakin University Australia, 2013. Milk Facts and Fallacies [online] (date of access: 01.10.2019).

4. Kurajdová K., Táborecká-Petrovipová J. 2015. Literature Review on Factors Influencing Milk Purchase Behaviour. International Review of Management and Marketing. 5(1).

5. Moldakenova Ye.K. The realization of regional aspects of innovative development management of agro-industrial complex on the example of East Kazakhstan region // Bulletin of Turan University. 2019. No. 82. P. 227.

6. Website of the statistics Committee of the Ministry of national economy of the Republic of Kazakhstan: http://www.stat.gov.kz (date of access: 05.09.2019).


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Байгужинова А.Ж. Шығыс Қазақстан облысы сүт нарығының маркетингтік әлеуетін зерттеудің негізгі аспектілері. «Тұран» университетінің хабаршысы. 2020;(2):223-228.

For citation:


Baiguzhinova A.Zh. MAIN ASPECTS OF RESEARCH OF MARKETING POTENTIAL OF THE MILK MARKET OF THE EAST KAZAKHSTAN REGION. Bulletin of "Turan" University. 2020;(2):223-228. (In Russ.)

Қараулар: 199


ISSN 1562-2959 (Print)
ISSN 2959-1236 (Online)