Шығыс Қазақстан облысы сүт нарығының маркетингтік әлеуетін зерттеудің негізгі аспектілері
Аңдатпа
Кілт сөздер
Әдебиет тізімі
1. Sanalieva L.K., Kengzhegalieva G.B., Idelbayeva A.S., Niyazbekova Sh.U. Investigation of modern economic mechanisms for construction of the intellectual potential of the country as a moving factor of innovative economic development // The bulletin the National Academy of sciences of the Republic of Kazakhstan. 2018. No. 5. P. 144-148.
2. Alwis A., Edirisinghe J., Athauda A. 2009. Analysis of Factors Affecting Fresh Milk Consumption Among the Mid-Country Consumers. Tropical Agricultural Research and Extension. No. 12(2). P. 103-109.
3. Internet source: Deakin University Australia, 2013. Milk Facts and Fallacies [online] (date of access: 01.10.2019).
4. Kurajdová K., Táborecká-Petrovipová J. 2015. Literature Review on Factors Influencing Milk Purchase Behaviour. International Review of Management and Marketing. 5(1).
5. Moldakenova Ye.K. The realization of regional aspects of innovative development management of agro-industrial complex on the example of East Kazakhstan region // Bulletin of Turan University. 2019. No. 82. P. 227.
6. Website of the statistics Committee of the Ministry of national economy of the Republic of Kazakhstan: http://www.stat.gov.kz (date of access: 05.09.2019).
Рецензия
Дәйектеу үшін:
Байгужинова А.Ж. Шығыс Қазақстан облысы сүт нарығының маркетингтік әлеуетін зерттеудің негізгі аспектілері. «Тұран» университетінің хабаршысы. 2020;(2):223-228.
For citation:
Baiguzhinova A.Zh. MAIN ASPECTS OF RESEARCH OF MARKETING POTENTIAL OF THE MILK MARKET OF THE EAST KAZAKHSTAN REGION. Bulletin of "Turan" University. 2020;(2):223-228. (In Russ.)