Marketing analysis in the region’s competitiveness system
Abstract
Keywords
About the Authors
N. B. ShurenovKazakhstan
Zh. T. Kozhamkulova
Kazakhstan
L. A. Bimendiyeva
Kazakhstan
D. A. Kaldiyarov
Kazakhstan
References
1. Қазақстан Республикасының Президенті Н. Назарбаевтың 2018 жылғы 10 қаңтардағы «Төртінші өнеркәсіптік революция жағдайындағы дамудың жаңа мүмкіндіктері» атты Қазақстан халқына Жолдауы. [Элeктpoндық pecypc]. - Кіpy тәpтібі: http://www.akorda.kz/kz/addresses/addresses_of_president/kazakstan-respublikasynyn-prezidenti-n-nazarbaevtyn-kazakstan-halkyna-zholdauy-2018-zhylgy-10-kantar (кіру мерзімі: 25.03.2018).
2. Бекетов Н.В. Понятие конкурентоспособности и его эволюция // Экономический анализ: теория и практика. - Москва. - 2008. - № 11(116). - С. - 13-16.
3. Маркетинг: учебник / А.Н. Романов, Ю.Ю. Корлюгов, С.А. Красильников и др. / под ред. А.Н. Романова. - М.: Банки и биржи, ЮНИТИ, 1996. - 560 с.
4. Сачук Т.В. Территориальный маркетинг. - СПб.: Питер, 2009. - 368 с.
5. Котлер Ф. Основы маркетинга. Краткий курс: пер. с англ. - М.: Издательский дом «Вильямс», 2007. - 656 с.
6. Панкрухин А.П. Маркетинг территорий. - СПб.: Питер, 2006. - 416 с.
7. Кельбах Е.И., Пьянков В.В. Маркетинг территории как инструмент повышения конкурентоспособности малых городов. [Элeктpoндық pecypc]. - Кіpy тәpтібі: https://cyberleninka.ru/article/n/marketing-territorii-kak-instrument-povysheniya-konkurentosposobnosti-malyh-gorodov (кіру мерзімі: 12.04. 2018).
8. Сенчукова Л.О. Маркетинговая стратегия региона // Вестник Южно-Уральского государственного университета. Серия: экономика и менеджмент. - Челябинск. - 2008. - № 20. - С. 20-27.
Review
For citations:
Shurenov N.B., Kozhamkulova Zh.T., Bimendiyeva L.A., Kaldiyarov D.A. Marketing analysis in the region’s competitiveness system. Bulletin of "Turan" University. 2019;(1):210-214. (In Russ.)