АЛМАТЫ ҚАЛАСЫ МЕН АЛМАТЫ ОБЛЫСЫ ЕТ ЖӘНЕ ЕТ ӨНІМДЕРІН ӨНДІРУШІ КӘСІПОРЫНДАРЫНЫҢ МАРКЕТИНГТІК МАКРООРТАСЫН ТАЛДАУ
Аңдатпа
Берілген мақалада Алматы қ. мен Алматы облысы ет және ет өнімдері нарығының маркетингтік макроортасына талдау жүргізілген. Маркетингтің макроортасы ғаламдық сипатқа ие, сондықтан да кәсіпорын қызметіне де, және жалпы нарық жағдайына да ықпал етеді. Сондықтан да, нарықты талдауда макроортаны бағалаудан бастау қажет. Берілген факторларға әлеуметтік және экономикалық факторлар, саяси-құқықтық факторлар, ақпараттық орта, ғылыми-техникалық прогресс жетістіктері, табиғи және климаттық шарттар, сонымен қатар Қазақстан Республикасы тұрғындарының мәдени факторларын жатқызуға болады. Өзінің мәні бойынша бұл факторлар нарықтық құрылым жағынан бақылауға берілмейді, оларға тек қана бейімделуге болады. Агроөнеркәсіп кешенінің кез-келген кәсіпорыны жағымды ықпалын арттыруға және жағымсыз ықпал салдарын болдырмауға немесе төмендетуге тырыса отырып, бейімделу мәселесін өз бетінше шешеді. Бірақ, макроортанының жағымсыз күштері мен факторларының жолында кедергіні қалыптастыру үшін олардың әсер ету механизімін анықтап, олардың ықпал ету салдарын талдау қажет. Зерттеу барысында маркетингтің макроортасының факторлары талданып, берілген нарық мәселелері анықталды. Алматы қ. және Алматы облысы ет және ет өнімдерінің маркетингтік макроортасын талдау нәтижесінде, оны жақсарту бойынша ұсынымдар әзірленді.
Кілт сөздер
маркетинг,
талдау,
макроорта,
нарық,
ет және ет өнімдері,
агроөнеркәсіп кешені,
marketing,
analysis,
macro-environment,
market,
meat and meat products,
agro-industrial complex,
маркетинг,
анализ,
макросреда,
рынок,
мясо и мясные продукты,
агропромышленный комплекс
Әдебиет тізімі
1. Истаева A.A., Байжақсынова Г.Қ., Асанова Т.А. Маркетингті басқару: оқу құралы. - Алматы: Экономика, 2014. - 294 б.
2. Қазақстанның демографиялық жылнамалығы: статистикалық жинақ / Н.С. Айдапкелов редакциясы бойынша. - Астана, 2016. - 111 б.
3. Қазақстан өңірлері 2016 жылы: статистикалық жылнамалығы / Н.С. Айдапкелов редакциясы бойынша. - Астана, 2016. - 28 б.
4. Қазақстандағы халықтың тұрмыс деңгейі: статистикалық жинақ / Н.С. Айдапкелов редакциясы бойынша. - Астана, 2016. - 111 б.
5. Годовой отчет о деятельности ТОО «БЕККЕР и К» за 2017 г.
Дәйектеу үшін:
Асанова Т.А.
АЛМАТЫ ҚАЛАСЫ МЕН АЛМАТЫ ОБЛЫСЫ ЕТ ЖӘНЕ ЕТ ӨНІМДЕРІН ӨНДІРУШІ КӘСІПОРЫНДАРЫНЫҢ МАРКЕТИНГТІК МАКРООРТАСЫН ТАЛДАУ. «Тұран» университетінің хабаршысы. 2019;(2):234-239.
For citation:
Asanova T.A.
The analysis of marketing macro-environment of enterprises-manufacturers of meat and meat products of Almaty and Almaty region. Bulletin of "Turan" University. 2019;(2):234-239.
(In Russ.)
Қараулар: 462