Preview

«Тұран» университетінің хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

Инновациялық маркетингтің ғылыми тәсілдері

Толық мәтін:

Аңдатпа

Мақалада бәсекеге қабілеттілікті арттыру үшін инновациялық маркетингтің ғылыми тәсілдерін қол­дану қажеттілігі негізделген. Себебі, бүгінгі таңда экономикамыздың басты әрі күрделі мақсаты - 2050 жылға қарай мықты мемлекеттің бәсекеге қабілеттілігін арттырып, дамыған экономиканы қалыптастыру. Дамушы елдер арасында осы орынға бәсекелестік қатал болмақ. Еліміздің дамыған отыз ел қатарына қосылу жоспа­рына және үдемелі индустриалды-инновациялық даму бағдарламаларына сәйкес, отандық компаниялардың бәсекеге қабілеттілігін арттыру және олардың ішкі және сыртқы нарықтарда бәсекелік ұстанымдарын ны­ғайту басты мақсат болып табылады. Осы мәселені шешуде мемлекеттік қолдаумен қатар, отандық компа­ниялардың шаруашылық қызметіне инновацияларды соның ішінде маркетингтік инновацияларды енгізудің маңызы зор. Дамыған елдердің тәжірибесі көрсетіп отырғандай, ЖІӨ өсімінің 70-тен 85%-ға дейін жаңа немесе жетілдірілген технологиялардың үлесінде. Алдыңғы қатарлы мемлекеттермен бір қатарда тұру және халықтың әл-ауқатының жоғары деңгейіне қол жеткізу инновациялық өнімдер мен оларды маркетингтің заманауи құралдары көмегімен нарықта оңтайлы жылжыту нәтижесінде бәсекеге қабілеттілікті арттыру арқылы жүзеге асуы тиіс. Бүгінгі таңда Қазақстан экономикасының бәсекеге қабілеттілігі жалпы өнеркәсіптің әр түрлі салаларындағы отандық компаниялардың инновацияларды өндіріске ұдайы енгізу іс-шараларына байланысты.

Авторлар туралы

А. Т. Тлеубердинова
«Тұран» университеті
Қазақстан


А. Ә. Баймбетова
«Тұран» университеті
Қазақстан


Б. А. Абдулина
«Тұран» университеті
Қазақстан


Әдебиет тізімі

1. Котлер Ф., Келлер К.Л. Маркетинг. Менеджмент. Серия «Классический зарубежный учебник». - 14-е изд. - СПб.: Питер, 2014. - 800 с.

2. Симачев Ю.В. Направления и факторы реформирования промышленных предприятий // Экономический журнал ВШЭ. - 2011. - № 3. - С. 328-347.

3. Портер М. Конкурентная стратегия: методика анализа отраслей и конкурентов: пер. с англ. И. Минервина. - М.: Альпина Паблишер, 2015. - 454 с.

4. Скоробогатых И.И., Баймбетова А.А. Инструменты инновационного маркетинга инвестиционно-строительных компаний на первичном рынке жилой недвижимости Казахстана // Маркетинг и маркетинговые исследования. - 2014. - № 1. - С. 44-53.

5. Котлер Ф., Фернандо Триас де Бес. Латеральный маркетинг: учебник. - М.: Альпина Паблишер, 2016. - 208 с.

6. Абдульманов И.М. Экономическая конкурентоспособность хозяйствующих субъектов: автореферат дис.. канд. экон. наук: 08.00.01. - Казань, 2007. - 20 с.

7. Лейни Т., Семенова Е., Шилина С. Бренд-менеджмент: учебник. - М.: Дашков и К, 2008. - 228 с.

8. Аакер Д., Йохимштайлер Э. Бренд-лидерство: новая концепция брендинга: пер. с англ. - М.: Издательский дом Гребенникова, 2013. - 251 с.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Тлеубердинова А.Т., Баймбетова А.Ә., Абдулина Б.А. Инновациялық маркетингтің ғылыми тәсілдері. «Тұран» университетінің хабаршысы. 2019;(4):60-66.

For citation:


Tleuberdinova A.T., Baimbetova A.A., Abdulina B.A. Scientific approaches of innovative marketing. Bulletin of "Turan" University. 2019;(4):60-66. (In Russ.)

Қараулар: 279


ISSN 1562-2959 (Print)
ISSN 2959-1236 (Online)