Жарнама қызметінің дамуы және мемлекеттік реттеу мәселелері
Аннотация
Ключевые слова
Об авторах
А. Т. БекназароваКазахстан
Қ. Ж. Елшібекова
Казахстан
Список литературы
1. «Жарнама туралы» ҚР-ның 2003 жылғы 19 желтоқсандағы № 508 Заңы (21.04.2016 ж. өзгерістер мен толықтыру бойынша): // http:///online.zakon.kz.
2. Бове К.Л. Современная реклама: пер. с англ. - Тольятти: Довгань, 2010. - 134 с.
3. Васильев Г.А., Поляков В.А. Основы рекламы. - М.: Вузовский учебник, 2014.
4. ҚР-ның Кәсіпкерлік Кодексі (26.07.2016 ж. өзгерістер мен толықтыру бойынша): // http://online.zakon.kz.
5. Формирование рынка рекламы: // http://spishi.kz/838-formirovanie-rynka-reklamy.html.
Рецензия
Для цитирования:
Бекназарова А.Т., Елшібекова Қ.Ж. Жарнама қызметінің дамуы және мемлекеттік реттеу мәселелері. Вестник университета «Туран». 2019;(4):72-77.
For citation:
Beknazarova A.T., Yelshibekova K.Zh. The development of advertising activity and problems of its state regulation. Bulletin of "Turan" University. 2019;(4):72-77. (In Russ.)