The development of advertising activity and problems of its state regulation
Abstract
Keywords
About the Authors
A. T. BeknazarovaKazakhstan
K. Zh. Yelshibekova
Kazakhstan
References
1. «Жарнама туралы» ҚР-ның 2003 жылғы 19 желтоқсандағы № 508 Заңы (21.04.2016 ж. өзгерістер мен толықтыру бойынша): // http:///online.zakon.kz.
2. Бове К.Л. Современная реклама: пер. с англ. - Тольятти: Довгань, 2010. - 134 с.
3. Васильев Г.А., Поляков В.А. Основы рекламы. - М.: Вузовский учебник, 2014.
4. ҚР-ның Кәсіпкерлік Кодексі (26.07.2016 ж. өзгерістер мен толықтыру бойынша): // http://online.zakon.kz.
5. Формирование рынка рекламы: // http://spishi.kz/838-formirovanie-rynka-reklamy.html.
Review
For citations:
Beknazarova A.T., Yelshibekova K.Zh. The development of advertising activity and problems of its state regulation. Bulletin of "Turan" University. 2019;(4):72-77. (In Russ.)