Preview

«Тұран» университетінің хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

Жалпы оқу ұйымының корпоративтік мәдениін құру және дамыту

Толық мәтін:

Аңдатпа

Ақпараттық технологиялар төңкерісі, тауарлар мен қызметтердің жаһандық нарығын қайта құру, ірі корпорациялардың қызметін қайта құру және еңбек нарығын қайта құру өзін-өзі тану ұйымы тұжы­рым­дамасының пайда болуы жаһандық экономикалық кеңістіктегі үздіксіз жаһандық өзгерістерге байланысты болады. Соңғы жылдардағы әлемдік тәжірибе көрсеткендей, қазіргі жағдайда бәсекеге қабілетті бола алатын студенттер, дәлірек айтқанда, өзін-өзі оқыту ұйымдарына жатады. Әртүрлі ғалымдар мен сарапшылар өзін-өзі тануды ұйымдастыруды әлеуметтік-мәдени орта деп санайды, сондықтан адамдар тиімділік мүмкіндіктерін кеңейтеді, кең ауқымды ойлау әдістерін игереді, бірге оқуды үйренеді, осылайша олардың кәсіби даму дең­гейлері мен жалпы іске қосқан үлестері артады. Бұл басымдық ішкі және сыртқы өзгерістерге дайын бол­ғысы келетін және икемділік пен бейімділікпен сипатталатын ұйымдарда мүмкін. Өздігінен білім алатын ұйым - бұл білім, білік дағдыларын қалыптастыратын, меңгеретін, сақтайтын, көбейтетін және жеткізетін ұйым болып табылады. Мұндай ұйымда жеке тұлғалық және топтық деңгейлерде құзіреттіліктерді үнемі дамытуға және дағдыларды жетілдіруге негізделген қызметкерлерді үздіксіз даярлаудың арқасында мінез-құлық формаларын сәтті өзгерту, өзгерістерге тез бейімделу мүмкіндігі бар. Мұндай ұйымдарда адами ре­сурстар тұрақты өндірістік қызметтің және жүйелі дамудың ерекше маңызды факторы болып табылады, ал қызметкерлерді даярлау және дамыту жүйесі оның бәсекеге қабілеттілігінің негізі болып табылады.

Авторлар туралы

А. Т. Сисенова
Turan University
Қазақстан


И. Л. Боровская
Turan University
Қазақстан


Әдебиет тізімі

1. Bernus P., Goranson T., Gotze J. Enterprise engineering and management at the crossroads // Computers in Industry. Т. 79, 2016. P. 87-102.

2. Schein E.H. Organizational Culture and Leadership. The Jossey-Bass Business & Management Series. Wiley, 2016. 416 p.

3. Шишкова Г.А. Корпоративная культура как инструмент управления организацией // Вестник Российского гуманитарного университета. - 2011. - № 4. - С. 105-120.

4. Mishra S. Relevance of Kotter’s Model for Change in Successfully // Lean Thinking. 2017. С. 1-10. URL: https://hal.inria.fr/hal-01449768/document.

5. Толстых Т.О., Митина Н.Н., Исаева О.В. Формирование и развитие корпоративной культуры самообучающейся организации: оценка эффективности // Вестник Воронежского государственного университета инженерных технологий. - 2017. - № 79(1). - С. 469-476.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Сисенова А.Т., Боровская И.Л. Жалпы оқу ұйымының корпоративтік мәдениін құру және дамыту. «Тұран» университетінің хабаршысы. 2019;(4):96-100.

For citation:


Sissenova A.T., Borovskaya I.L. Formation and development of corporate culture of self-learning organization. Bulletin of "Turan" University. 2019;(4):96-100. (In Russ.)

Қараулар: 260


ISSN 1562-2959 (Print)
ISSN 2959-1236 (Online)