Preview

«Тұран» университетінің хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

Қазақстанның туристік компанияларының жарнамалық кампанияларын талдау

Толық мәтін:

Аңдатпа

Мақалада туристік компаниялардың жарнамалық кампанияларын зерттеу технологиясы қарастырылған. Туристік компаниялардың сенімділігі әлеуетті тұтынушыларды тарту бойынша дұрыс пайдаланылған маркетингтік құралдарға байланысты болғандықтан, оның тиімділігін анықтау бойынша жарнамалық кампаниялардың жарнамалық зерттеулерінің ұсынылған әдістемесі ерекше өзектілікке ие болады. Ол басқарушылық шешімдерді әзірлеуге елеулі әсер етуі мүмкін кемшіліктерді анықтауға мүмкіндік береді. Жарнамалық кампанияларды қалыптастыру және әзірлеу кезінде жарнаманың түзетуші және бақылаушы функциясы нарықтағы туристік кәсіпорынның жұмыс істеуіне қауіп төндіретін факторлардың теріс салдарын анықтау және алдын алу үшін мүмкіндіктерді ашады. Егер туристік компания жарнамалық зерттеулер жүргізуді елемесе немесе туристік компания өзінің маркетингтік стратегиясында зерттеу нәтижелерін пайдаланбаса, онда қалыптасқан жылжыту саясаты оны жақыннан көрмейді және компания бәсекелес күресте фиаскоға ұшырауы мүмкін. Жарнаманы зерттеу кезінде респонденттерге сауалнама жүргізу сияқты құралды пайдалану ұсынылады. Сауалнама жүргізу технологиясы әр түрлі теориялық көздерде ұсынылған. Бірақ оны нақты нарық жағдайына бейімделген практикалық қолдану әлі күнге дейін аяғына дейін ашылған жоқ. Мақалада «GID Travel» ЖШС мысалында жарнамада зерттеу жүргізу бойынша туристік компанияларға зерттеу жүргізу технологиясы келтірілген, ол туристік компаниялардың жарнамаларының нәтижелілігін зерттеудің ерекше сипаттамаларын бөліп көрсетуге мүмкіндік берді.

Авторлар туралы

А. Э. Айтжанова
Казахский университет международных отношений и мировых языков им. Абылай-хана
Қазақстан


Г. Д. Айтбаева
Казахский университет международных отношений и мировых языков им. Абылай-хана
Қазақстан


Л. С. Нурпеисова
Казахский университет международных отношений и мировых языков им. Абылай-хана
Қазақстан


Әдебиет тізімі

1. Маркова В.Д. Современные формы партнерства в бизнесе // Мир экономики и управления. - 2016. - Т. 16. - № 4. - С. 109-119.

2. Жукова М.А. Индустрия туризма: менеджмент организации. - M.: Финансы и статистика, 2018. - 200 с.

3. Маслова Т.Д. Маркетинг. - Питер, 2018. - 150 с.

4. Отчет по продаже ТОО «GIDTravel». - Алматы, 2019. - Сентябрь.

5. Назайкин А.Н. Эффективная реклама в прессе: практическое пособие. - М.: Международный институт рекламы, 2016. - 150 с.

6. Третьякова Т.С. Разработка комплекса маркетинговых коммуникаций современных компаний на основе малобюджетных технологий. - Ростов н/Д: Юж. федер. ун-т, 2012. - 110 с.

7. Мамырова Н.К. Маркетинг: учеб. пособие - Алматы: Экономика, 2006. - С. 75-101.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Айтжанова А.Э., Айтбаева Г.Д., Нурпеисова Л.С. Қазақстанның туристік компанияларының жарнамалық кампанияларын талдау. «Тұран» университетінің хабаршысы. 2020;(1):208-213.

For citation:


Aitzhanova A.E., Aitbaeva G.D., Nurpeisova L.S. Analysis of the advertising campaing of tourist companies in Kazakhstan. Bulletin of "Turan" University. 2020;(1):208-213. (In Russ.)

Қараулар: 493


ISSN 1562-2959 (Print)
ISSN 2959-1236 (Online)