Preview

«Тұран» университетінің хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

Тайландтың ауылшаруашылық секторына экспорттық нарық стратегиясының әсері

Толық мәтін:

Аңдатпа

Соңғы екі онжылдықта дамушы нарықтардағы фирмалар интеграцияланған жаһандық экономикада маңызды рөл атқарып келеді. Осы фирмалардың көбісі интернационализациялау үдерісінің алғашқы сатысында тұр, онда экспорт сыртқы нарықтарға қатысудың ең таралған механизмі болып табылады. Экспорт сыртқы нарыққа шығудың жағымды стратегиясы және бизнес шекараларды кеңейтудің балама әдісі болып табылатыны белгілі. Әлемдік нарық қазіргі іскерлік әлемдегі бизнес үшін мүмкіндіктер ұсынады. Халықаралық нарықтарға шығудың жағымды стратегияларының бірі - қауіпі төмен, тиімді және басқаруға оңай болып табылатын экспорт. Тайланд экспортқа бағдарланған экономика болып табылады және өзін «әлем тағамы» тұрғысынан көрсеткені үшін тайландтық азық-түліктік және ауылшаруашылық секторы өзінің сан ғасырлық тарихында ұлттық экономиканы дамытуда маңызды рөл атқарады. Осыған байланысты осы зерттеудің негізгі мақсаттары экспорттық стратегия неліктен тайландтық ауылшаруашылық фирмаларына неғұрлым қолайлы екендігі туралы сұраққа жауап табу. Сондай-ақ, мақала тайландтық ауылшаруашылық өнімдерін экспорттаушыларының экспорттық маркетинг стратегиясына әсер ететін факторларды зерттеуге және компанияның тиімділігі мен экспорттық маркетинг стратегиясының арасындағы өзара байланысқа бағытталған. Бұл зерттеуде экспорттық маркетингтік стратегияларының теориялық шолулары тайландтық ауылшаруашылық экспорт саласының енгізілген кіру формалары мен ағымдағы жағдайларын көрсетеді. Зерттеудің нәтижесіне сәйкес, көптеген тайландтық ауыл шаруашылық фирмалары экспорттық режимді өз өнімдерін сыртқы нарыққа шығарудың негізгі стратегиясы ретінде таңдайды, дегенмен экспорттық маркетинг стратегиясы және өнімділігі мен табыстылығы тұрғысынан компанияның тиімділігі арасында байла­ныс бар.

Авторлар туралы

И. В. Онюшева
Turan University
Қазақстан


C. . Sitthirawiphong
Stamford International University
Қазақстан


Әдебиет тізімі

1. Aulakh, P., Kotabe, M., Teegen, H. (2000). Export strategies and performance of firms from emerging economies // Academy of Management Journal. - № 43(3). - P. 342-362.

2. Azuayi, R. (2016). Internationalization strategies for global companies: a case study of arla foods, denmark // Journal of Accounting & Marketing. - № 5. - P. 191.

3. Jantunen, A.P., Saarenketo, K.S., Kylaheiko, K. (2005). Entrepreneurial orientation, dynamic capabilities, and international performance // Journal of International Entrepreneurship. - № 5(3). - P. 223-243.

4. Julian, C.C. (2003). Export marketing performance: a study of thailand firms // Journal of Small Business Management. - № 41(2). - P. 213-221.

5. Katsikeas, C.S., Piercy, N.F., Ioannidis, C. (1996). Determinants of export performance in a european context // European Journal of Marketing. - № 30(6). - P. 6-35.

6. Prasertsakul, D. (2013). The role of dynamic capabilities in export performance of firms from emerging economies // International Business Research. - № 6(8). - P. 102-109.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Онюшева И.В., Sitthirawiphong C. Тайландтың ауылшаруашылық секторына экспорттық нарық стратегиясының әсері. «Тұран» университетінің хабаршысы. 2018;(1):80-85.

For citation:


Onyusheva I.V., Sitthirawiphong C. Impact of Exporting Market Strategy on Thailand Agricultural Sector. Bulletin of "Turan" University. 2018;(1):80-85. (In Russ.)

Қараулар: 478


ISSN 1562-2959 (Print)
ISSN 2959-1236 (Online)