Preview

«Тұран» университетінің хабаршысы

Кеңейтілген іздеу

COVID кезінде тұтынушылардың қонақ үй қызметтеріне қанағаттану дәрежесін зерттеу

https://doi.org/10.46914/1562-2959-2021-1-4-161-169

Толық мәтін:

Аңдатпа

Мақаланың мақсаты – Қазақстан мен Ресей резиденттері арасында COVID кезінде қонақ үй қызметтерін тұтынушылардың қанағаттанушылық дәрежесін арттыру бойынша ұсыныстар әзірлеу. Мақалада корона вирустық инфекцияға қарсы іс-қимыл шараларын қоса алғанда, қонақ үй кәсіпорындарына қызмет көрсету, қызмет көрсету, қызметтердің құны мен сапасы мәселелері зерттелген. Маркетингтік зерттеулер 2021 ж. үшінші тоқсанында жүргізілді, қанағаттану дәрежесін анықтау әдісі алты кезеңнен тұрды. Зерттеу нәтижелері көрсеткендей, зерттелген елдерде орын ауыстырудағы шектеулерге қарамастан, экономикалық белсенді халық тартымды эмоцияларға, демалуға және жағдайды өзгертуге мұқтаж. Сауалнама деректері әлемдегі және Ел ішіндегі эпидемиологиялық жағдай соңғы бір жарым жыл ішінде туристік сапарларға әсер еткенін көрсетті. Респонденттер денсаулық үшін қауіпсіздік шараларын сақтау қажеттігін атап өтті. Демалыс орны мен тұру құралдарын таңдауға ПТР талдау құны, әсіресе балалармен саяхаттайтын отбасылар үшін және вакцинация паспортының болуы әсер етті. Сондай-ақ, COVID жағдайында тұтынушылардың таңдауы жеке көліктердің пайдасына жасалды. Бұл кезең ішкі туризм нысандарына сұранысты арттырды. Алайда, тұтынушылардың қызметтерге деген талаптары сақталды – сапа, қызмет көрсету деңгейі, құны, достық қарым-қатынас. Респонденттер негізгі факторларға: орналасқан жерін, бөлменің тазалығын, тамақтану сапасын жатқызды. Респонденттердің 85%-ы ұсынылған қонақ үй қызметтеріне және қауіпсіз болу шараларына қанағаттанған. Зерттеу нәтижесінде жасалған қорытындылар мен ұсыныстар тұру және тамақтану қызметтерін ұсынатын кәсіпорындарға ұсынылуы мүмкін.

Авторлар туралы

Ж. С. Рахымбекова
Алматы Менеджмент Университеті
Қазақстан

э.ғ.қ., қауымдастырылған профессор м.а.

Алматы қ.



Т. Б. Климова
Белгород мемлекеттік ұлттық зерттеу университеті
Ресей

э.ғ.к., доцент

Белгород қ.



О. М. Залучёнова
«Тұран» университеті
Қазақстан

э.ғ.к., қауымдастырылған профессор

Алматы қ.



А. В. Липовка
Алматы Менеджмент Университеті
Қазақстан

к.ғ.қ., аға оқытушы

Алматы қ.



Әдебиет тізімі

1. Малхотра Нэреш К. Маркетинговые исследования. Практическое руководство, 4-е издание: Пер. с англ. – М.: ООО «И.Д. Вильямс», 2007. – 1200 с.: ил.– Парал. тит. англ.

2. Дурович А.П. Маркетинговые исследования в туризме: Учебное пособие. – СПб.: Питер, 2008. – 384 с.

3. Чeрчилль Г.A., Брaун Т.Дж. Мaркeтингoвыe исслeдoвaния: Учeбник. – М.: «Питeр», 2008. – 704 с.

4. Котлер Ф., Боуэн Дж., Мейкенз Дж. Маркетинг. Гостеприимство и туризм: Учебник для вузов / Пер. с англ. Под ред. О.Б. Ноздревой. – М.: ЮНИТИ, 1998. – 787 с.

5. Dolnicar S., Ring A. Tourism marketing research: рast, present and future // Annals of Tourism Research. Volume 47, July 2014, рp. 31–47.


Рецензия

Дәйектеу үшін:


Рахымбекова Ж.С., Климова Т.Б., Залучёнова О.М., Липовка А.В. COVID кезінде тұтынушылардың қонақ үй қызметтеріне қанағаттану дәрежесін зерттеу. «Тұран» университетінің хабаршысы. 2021;(4):161-169. https://doi.org/10.46914/1562-2959-2021-1-4-161-169

For citation:


Rakhimbekova Zh.S., Klimova T.B., Zaluchyonova O.M., Lipovka А.V. A study of the degree of customer satisfaction with hotel services during COVID. Bulletin of "Turan" University. 2021;(4):161-169. (In Russ.) https://doi.org/10.46914/1562-2959-2021-1-4-161-169

Қараулар: 415


ISSN 1562-2959 (Print)
ISSN 2959-1236 (Online)