Preview

«Тұран» университетінің хабаршысы

Кеңейтілген іздеу
Толық экранды режим

Дәйектеу үшін:


Отынбай Е.Б., Давлетова М.Т., Герасименко В.В. Цифрлық маркетинг және қазақстандықтардың цифрландыру дәуіріндегі тұтынушылық мінез-құлқына сандық талдау. «Тұран» университетінің хабаршысы. 2025;(1):356-371. https://doi.org/10.46914/1562-2959-2025-1-1-356-371

For citation:


Otynbay Ye.B., Davletova M.T., Gerasimenko V.V. Quantitative analysis of digital marketing and consumer behavior of Kazakhstanis in the digitalization Era. Bulletin of "Turan" University. 2025;(1):356-371. (In Kazakh) https://doi.org/10.46914/1562-2959-2025-1-1-356-371

Қараулар PDF (Kaz): 69


ISSN 1562-2959 (Print)
ISSN 2959-1236 (Online)