Preview

«Тұран» университетінің хабаршысы

Кеңейтілген іздеу
Толық экранды режим

Дәйектеу үшін:


Дуйсенов Қ.А., Ниеталина Г.Қ., Дюсембекова Ж.М., Гринева О.О. Алматы қаласы кофеханалар нарығындағы маркетингтік коммуникациялардың этикалылығы: тұтынушылардың қабылдауына әсері. «Тұран» университетінің хабаршысы. 2025;(2):343-355. https://doi.org/10.46914/1562-2959-2025-1-2-343-355

For citation:


Duisenov K.A., Niyetalina G.K., Dyussembekova Zh.M., Grineva O.O. Ethics of marketing communications in the coffee shop market of almaty: influence of consumer perception. Bulletin of "Turan" University. 2025;(2):343-355. (In Kazakh) https://doi.org/10.46914/1562-2959-2025-1-2-343-355



ISSN 1562-2959 (Print)
ISSN 2959-1236 (Online)