Басқару шешімдерді қабылдау үрдісі негізі ретіндегі менеджмент жүйесіндегі коммуникация
Аңдатпа
Мақалада менеджмент жүйесіндегі коммуникация басқару шешімдерін қабылдау үрдісінің негізі ретінде қарастырылады. Бүгінде қазіргі заманғы ұйымды дамытудың бағыттарының бірі коммуникацияларды дамыту үшін ақпараттық қолдау жүйесін енгізу болып табылады. Ақпараттық технологиялар интерфейсінде коммуникацияларды басқару дамытылуда. Сонымен қатар байланыс көптеген жолдармен ақпараттық технологияларды енгізу мақсаттары мен міндеттерін айқындайды, ал ақпараттық технологиялар шеңберінде іске асыру әдіснамасы міндеттерді шешу тәсілдері мен әдістерін ұсынады. Сапа менеджменті жүйесінің сапа саласында үдерістерін жетілдіру үшін ақпараттық жүйелерде коммуникациялық әдістерді енгізу және қолдану мәселелері өзекті болып саналады. Зерттеудің мақсаты ақпараттық технологияларды қолдану негізінде заманауи ұйымдарды басқару жүйесіндегі коммуникацияларды дамыту үшін теориялық ережелерді әзірлеу және тәжірибелік ұсыныстарды әзірлеу болды. Зерттеудің нысаны «Атамекен» Ұлттық кәсіпкерлер палатасының басқару жүйесі болып табылады. Талдау авторлары жүргізген процедурада байланыс пен ақпараттық технологияларды дамытудағы негізгі проблемалар анықталды және осы зерттеудің нәтижелері бойынша басқару шешімдерін қабылдауды қамтамасыз ету үшін ақпараттық жүйелерді жетілдіру бойынша ұсыныстар жасалды.
Тірек сөздер
коммуникации,
процесс,
система менеджмента,
информационные технологии,
анализ,
эффективность,
разработка,
использование,
communication,
process,
management system,
information technology,
analysis,
efficiency,
development,
usage,
коммуникация,
үрдіс,
менеджмент жүйесі,
ақпараттық технологиялар,
талдау,
тиімділік,
әзірлеу,
пайдалану
Авторлар туралы
Н. Ж. Курманкулова
Казахский университет технологии и бизнеса
Қазақстан
Ш. Р. Карбетова
Казахская академия труда и социальных отношений
Қазақстан
А. К. Дарибаева
Казахский университет экономики, финансов и международной торговли
Қазақстан
Әдебиет тізімі
1. Максимов Н.В. Современные информационные технологии: учеб. пособие / Н.В. Максимов, Т.Л. Партыка, И.И. Попов. - М.: Форум, 2013. - 512 c.
2. О Национальной палате предпринимателей Республики Казахстан. Информационно-правовая система РК «Адилет»: http://adilet.zan.kz/rus/docs/Z1300000129.
3. Стратегия развития Национальной палаты предпринимателей РК «Атамекен» на 2016-2018 годы: http://palata.kz/ru/pages/127.
4. Теоретические основы и характеристика коммуникаций в деятельности современного менеджера: https://studbooks.net/1362165/menedzhment/zaklyuchenie.
5. Дж. Майнер. Процесс коммуникации. Основы менеджмента: https: //econ.wikireading.ru/66493.
6. Астахова Е.В. Информационно-коммуникационные технологии: учеб. пособие в 3-х ч. - Барнаул: Алт. гос. техн. ун-т им. И.И. Ползунова, 2010.
Дәйектеу үшін:
Курманкулова Н.Ж.,
Карбетова Ш.Р.,
Дарибаева А.К.
Басқару шешімдерді қабылдау үрдісі негізі ретіндегі менеджмент жүйесіндегі коммуникация. «Тұран» университетінің хабаршысы. 2019;(2):39-45.
For citation:
Kurmankulova N.Zh.,
Karbetova Sh.R.,
Daribaeva A.K.
Communication in the management system as the basis for the process of making managerial decisions. Bulletin of "Turan" University. 2019;(2):39-45.
(In Russ.)
Қараулар:
797