Қазақстан Республикасының интеграцияланған жеткізу тізбегі менеджментінің дамыту проблемалары мен перспективалары
Аңдатпа
Мақалада жеткізу тізбегін басқарудағы менеджменттің рөлі қызмет ету тиімділігін арттыру, ағын процестерін басқару үшін дәстүрлі менеджменттің кәсіпорынның функционалдық менеджментін біріктіруге ауысу құралы ретінде қарастырылады. Кәсіпорынның ұйымдық құрылымының деңгейлес интеграциясын құру тиімділігінің сипаттамасы берілген. Менеджменттің рөлі, оның құрылымы, басқару жүйелері және қосалқы жүйелері, басқарудың құрамдас қосалқы жүйелері декомпозициясының маңызы және басқару сапасы қарастырылды. Жеткізудің интеграцияланған тізбегін анықтау зерделенді, тізбекке қатысушылардың интеграциясы, тура материалдық ағынын құру, құнын жасау және материалдық ресурстар мен ілеспе ағындарды жылжыту бизнес-процестерін бөлу сияқты жеткізу тізбегі менеджментін жүзеге асырудың негізгі бағыттары анықталды. Жеткізу тізбегінің менеджмент объектісі және жеткізу менеджментінің бірінші кезектегі мақсаты, түпкілікті нәтижеге қол жеткізу үшін мақсаттар мен міндеттерді нақты түсіну негізінде оны іске асыру келтірілген. Негізін сыналған үлгілерді қолдана отырып, жобаланған немесе әзірленген ұтымды модель құрайтын жеткізу тізбегінің менеджмент жүйесін қалыптастыру сипаттамасы берілген. SCOR-модельдің сипаттамасы зерттелді, бизнес-процестердің сипаттамалары келтірілген. Жеткізу тізбегінің менеджмент жүйесін іске асырудағы кемшіліктері, сондай-ақ оның даму перспективалары талданды, отандық кәсіпорындардың жеткізу тізбегінің менеджмент жүйесін практикаға енгізудің маңыздылығы мен үрдістері келтірілген.
Тірек сөздер
система менеджмента,
управление,
интеграция,
цепи поставок,
SCOR-модель,
бизнес-процессы,
материальные потоки,
эффективность,
менеджмент жүйесі,
басқару,
интеграция,
жеткізу тізбегі,
SCOR-моделі,
бизнес-процестер,
материалдық ағындар,
тиімділік,
management system,
management,
integration,
supply chains,
SCOR-model,
business processes,
material streams,
efficiency
Әдебиет тізімі
1. Петрова А.В. Управление цепями поставок. - Екатеринбург: Издательство УрГУПС, 2012. - С. 56.
2. Старинский Б. Как превратить инновации для цепи поставок в деньги // Журнал «Логистика: проблемы и решения». - 2017. - № 1(68). - С. 79.
3. Мерзляк А.В. Роль информации и стратегии в моделях управления цепями поставок: референтные модели лучших практик, Ментцера, GSCF, CPFR, SCOR // Российское предпринимательство. - 2015. - Том 16. - № 22. - С. 4099-4118.
4. Шапиро Дж. Моделирование цепи поставок: пер. с англ. / под ред. В.С. Лукинского. - Спб.: Питер, 2006. - С. 720.
Дәйектеу үшін:
Умирзакова Д.К.
Қазақстан Республикасының интеграцияланған жеткізу тізбегі менеджментінің дамыту проблемалары мен перспективалары. «Тұран» университетінің хабаршысы. 2019;(3):201-205.
For citation:
Umirzakova D.K.
Problems and perspectives of the development of management integrated supply chains in the Republic of Kazakhstan 2. Bulletin of "Turan" University. 2019;(3):201-205.
(In Russ.)
Қараулар:
496