Қазіргі университеттің стратегиялық дамуының инновациялық бағыты
Аңдатпа
Мақалада инновациялық қызмет білімге негізделген экономикалық өсудің маңызды факторы ретінде қарастырылған. Аймақта білім берудің рөлін күшейту білім, ғылым мен бизнестің интеграциясы арқылы мүмкін болады. Автор бүгінгі білімнің стратегиялық ресурс екенін көрсетеді. Бүгінде азық-түлік бәсекелестігі білім бәсекелестігіне және оның көздеріне өзгерді. Қазіргі заманғы қызметкердің жаңа көрінісін қалыптастырды. Тетік арқылы оның тиімділігін арттыру мүмкіндігі бар: «Ғылыми білім - айрықша жеке құзыреттілік - жеке зияткерлік капитал» классикалық университет жаңа қиындықтармен күресуге қабілетсіз, қарым-қатынас пен құзыреттіліктің жаңа форматы өзекті болды. Негізгі факторлар ретінде білім, ғылым және бизнес арасындағы тиімді ынтымақтастық (синергия) жаңа сын-қатерлерге жауап береді. Сондықтан кезекте - ЖОО-ның инновациялық және кәсіпкерлік типтегі университетке ауысуы. Университеттің даму стратегиясын дамытудың негізгі тұжырымдамалық принциптері: сабақтастық, инновация, әртараптандыру, клиенттердің конвергенциясы, синергия, сапаны басқару, өнім портфелін басқару және қаржылық басқару. Білім беру мақсаттары мен міндеттерінің басымдықтары қалады. Теңгерімді сақтау үшін инновациялық кәсіпкерлік экожүйе қажет. Университеттің стратегиялық дамуының негізгі басымдықтары мыналар болып табылады: инновациялық қызметтің оқу жоспарының мазмұны, білім беру нарығына және жаңа өнімдерге қатысу арқылы университеттің тұрақты дамуы, аймақтағы ғылыми және инновациялық әзірлемелер.
Тірек сөздер
инновации,
экономика знаний,
интеграция,
образование,
наука,
бизнес,
стратегия развития,
учебный процесс,
innovation,
knowledge economy,
integration,
education,
science,
business,
development strategy,
learning process,
инновациялар,
білім экономикасы,
интеграция,
білім,
ғылым,
бизнес,
даму стратегиясы,
оқу үрдісі
Әдебиет тізімі
1. Роль знаний в современной экономике: // https://cyberleninka.ru/article/n/rol-obrazovaniya-v-sozdaniiinnovatsionnoy-ekonomiki (дата обращения: 17.06.2019).
2. Гречко М.В. Императивы развития высшего образования в условиях перехода к модели новой индустриализации экономики России. - М.: Издательский дом «Финансы и кредит», 2015.
3. Гильбо Е.В. Теория постиндустриальной экономики. URL: http://www.park.ru/newsarchive/ gilbo/g06.htm (дата обращения: 10.04.2019).
4. Волков А.Е. Российское образование-2020: модель образования для инновационной экономики. - С. 32-64. [Электронный ресурс]. - Режим доступа: http://www.hse.ru/data/017/785/1228/education-2020-quest.pdf (дата обращения: 10.04.2019).
5. Ицковиц Г. Модель тройной спирали: // https://cyberleninka.ru/article/n/model-troynoy-spirali.
6. Бишимбаев K. Инновации и государственный подход // KZ. Индустриально-инновационный Казахстан. - 2011.
7. Кайгородцев А.А., Сарсембаева Г.Ж., Кайгородцева Т.Ф. Концепция стратегии развития вуза в условиях рыночной экономики. - 2015.
8. Jackson D.J. What is an Innovation Ecosystem? - 2011. - Access mode: http://urenio.org/wp-content/uploads/2011/05/What-is-an-Innovation-Еcosystem.pdf.
9. Иванова А.В. Формирование предпринимательской экосистемы университета. - Екатеринбург, 2012.
Дәйектеу үшін:
Нурмуханова Г.Ж.
Қазіргі университеттің стратегиялық дамуының инновациялық бағыты. «Тұран» университетінің хабаршысы. 2019;(3):235-241.
For citation:
Nurmukhanova G.Zh.
Innovative focus of the strategic development of a modern university. Bulletin of "Turan" University. 2019;(3):235-241.
(In Russ.)
Қараулар:
438